BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 10 February 2010

Oh...My milk bottle

Baru kata yang Soffiya dah tak ingat botolnya kan. Tapi malam tadi entah macam saya tercerita pasal botol susu dia on the way balik dari rumah Kak Norbayah. Lepas tu dia terus bad mood. Muka muncung and mencebek. Mula2 saya tak perasan. Bila budak2 semua dah tidur, baru husband saya cakap yang Soffiya tunjuk perasaan. Masa dia nak tidurkan Soffiya, Soffiya minta botol perlahan-lahan. Mungkin tak nak bagi saya dengar. Husband saya pujuk dia, buatkan milo dan terus pujuk sampai dia terlelap.
Gelak saya bila dengar husband saya cerita. Pandai sungguh dia tunjuk perasaan. Patut masa masuk rumah tu, dia tunjuk ragam. Saya malas nak layan sebab nak tengok yang dua orang lagi tu masuk tidur. Rupa2nya dia rindu dengan botol susu tu. Tu lah saya, sapa suruh saya cerita pasal botol susu tu lagi. Kan dia dah teringat balik dah...

3 comments:

MOHD KHUBAIB DAN RUZALINA said...

Dia sekarang dah cerdik sangat.

dealova said...

cerdik gila

Anonymous said...

haha..cmne ni..mama xleh simpan rahsia botol la..hik3