BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 11 February 2010

PTK TK3

Tengah malam tadi dapat email bagitau yang saya dapat sit for kursus PTK TK3. Tarikhnya April ni dalam masa 5 hari. Makk aikk..tak lama lagi tu. Tiket for sure la takde yang murah. Pastu nak minta kebenaran Prof pun satu hal lagi. Tengok calon pulak kebanyakannya calon favorite. Macam ada semangat je nak confirm yes. Bila scroll ke bawah sikit, ada lemah sikit semangat. Semua perbelanjaan (tambang perjalanan, makan dan penginapan sepanjang kursus) bagi kakitangan yang sedang sambung belajar hendaklah ditanggung sendiri. JPA, MOSTI, Nuklear Malaysia, tidak akan melayan sebarang tuntutan. Fuh...berfeluh saya membacanya.

Kalau macam tu takpelah, kita bagilah laluan kepada mereka itu. Duduk sini sampai dapat PhD. Mesti dapatkan PhD itu. Mesti mesti... Takkan lari gunung dikejarkan. InsyaAllah adalah rezeki Allah itu...

3 comments:

Anonymous said...

Tak pa, esok blk ada PhD terus naik DS52, kalau kelompok kami mcm tu la lbh krg.. KFa dulu dlm kelam kabut nak dtg CB ambik juga PTK, tapi gaji tak naik byk manapun, kalau convert duit sini lbh lagi la..:)

Anonymous said...

sorry, komen dr blog fatimah hehehe

Ina & Beib said...

Hahaha...betul tu Kak Fa. takyah lah susah2 badan kan