BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 24 January 2014

Jumaat... I like Jumaat. Why?


Hari ini saya pakai baju kurung Pahang warna orange and gray. I like this baju very much because my husband liked it. So saya pakai hari ini sebab hari ini adalah our dating day. Apa tu? Oleh kerana hari ni waktu rehatnya lama (12:15 until 14:45), makanya kami mewajibkan diri masing2 untuk lunch bersama.

Eh..your husband tak gi solat Jumaat ke? Pergi, me answered. Then, how about you? Are you join the pray? No lah my dear friend. Segan weh..kita dok diam2 la dalam keta. Tak pun, kalu kat Masjid Jenderam tu, ada kedai kan kat luar tu, so me lepak la kat situ. But most of the time, kita lepaking dalam keta and tido heehehhe...

Ada juga yang kata ruginya ina tak gi shopping2 ngan kawan2 pompuan. Entah lah, kita dah biasa kot shopping dgn Cik Abe ku tu. Kalu tak, rasa tak pandai nak memilih.

Actually, askar2 ku itu ramai. So waktu kerja lah adalah waktu kami berdua. Itupun waktu ke tempat kerja yang 40 minit itu dan waktu balik kerja. Selepas hantar anak2 ke sekolah sehingga sampai rumah semula sebelah petangnya tu lah waktu kami berdua. So, kenalah cari waktu bersama. Tu yang kami mencipta hari Jumaat is our date.

So, carilah hari2 yang sesuai untuk kita bersama. Hanya kita dan pasangan. Pasangan sah tau...bukan yang gitu2.

0 comments: