BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 13 February 2009

No for Geert Wilders

Lagi berita yang syok didengar. Wilders datang London semalam untuk menghadiri preview film 17 minutes 'Fitna' yang kecoh satu hari dulu menghina Islam. Cerita tu berkenaan serangan pengganas di New York, Madrid dan London. Dan mereka anggap serangan-serangan yang dibuat ini adalah di atas arahan Al-Quran (Mereka panggil Koran). Mereka kata Koran menggalakkan keganasan, keganasan kepada wanita dan macam-macam penghinaan ke atas Islam.

Dia sempat sampai kat Heathrow sahaja. Dengan selambanya pihak London menghantar balik MP Holland ni balik ke Amsterdam setelah tiga jam disoal siasat oleh pegawai Imigresen di Heathrow. Wilders menganggap PM Britain sebagai coward dan menyifatkan kerajaan British sebagai the biggest bunch of cowards in Europe. Mesti dia hangat sebenarnya sebab dimalukan dengan begitu sekali. Siap dia menggesa kerajaan Netherlands untuk ban the Koran. Semoga Allah menjatuhkan bala bencana pada mamat ni seperti mana yang Ariel Sharon sedang alaminya. Amin.

1 comments:

Maz Al Eidrus said...

Amin...

Shell awal2 dah anta memo nak kata yang pendapat Geert belanda ni ttg islam bukan pendapat org belanda scr keseluruhan... apalagi pendapat Shell... terasa pulak kan, bererti apa mamat ni dah buat memang menimbulkan ketaksenangan seluruh dunia...